Staven är i och än så länge så har jag inte fått nå megablåmärke i alla fall :p 
Det fjotde inte så ont som jag trodde att de skulle göra, tacka vet ja bedövningsplåster! Det kändes men jag hade förväntat mig det allra allra värsta, kanske var bra de :p haha
 
Idag så åkta Jari iväg på ut ildning med jobbet och kommer hem imorgon kväll, så jag är själv med både Rednex och Liam så får se hur det går. Det är ju inte nå jättelång tid att vara själv men med en bebis och hund som behöver gå ut så kan de bli intressant.
 
Liam har vart mega mega gnällig den tid som har gått idag och han har bara skrikit, skrikit och skrikit tills han slocknade på mitt bröst "/ Mitt älskade hjärta har nog ont i magen idag tror jag :-( <3
Hoppad att det går bättre resten av dagen annars vet jag inte vad jag gör, blir frustrerad när han bara skriker och absolut inget funkat. Men andas och släpp den dåliga energin och samla på de positiva för annars blir det inte nå bättre! <3

Kommentera

Publiceras ej