Liam har sovit bra nu i två nätter vilket känns bra för min kropp :-)
igår så somnade han vid 22 och vaknade inte förens 5.30 o ville ha mat vilket var helt underbart måste jag säga! :D Han somnade om runt 6 o ville sen vara vaken en stund vid 8 innan han somnade igen o vaknade hungrig vid 10. Så en bra natt måste jag säga! :-)

Idag har vi bara tagit det lungt och inte gjort nå alls, otroligt skönt ^^
härligt att ha Jari hemma igen efter 2 dagar själv med både barn och hund vilket är väldigt svårt ibland. Rednex ville promt ut o kissa precis när Liam somnat och då var det bara att försöka få ner honom i vagnen utan att han vart megasur xD haha Men bra gick de vissa gånger iaf :-)

Jari är iväg på bio med två kontaktbarn och kommer hem snart hoppas jag, för jag ska ha myspys innan vi ska sova, om ni förstår vad jag menar ;-)
Vad busig jag är! ;p haha

Kommentera

Publiceras ej