Har börjat komma igång lite grann med träning, promenader och försöker att tänka mer på vad jag äter. Det är megasvårt med maten då under hela graviditeten så åt jag näst intill vad jag ville, när jag ville. 
Ska försöka att få igång allt igen med träning för jag ska bli fit for fight igen! :-)
 
Jag har vägt mig, tagit kort och mätt mig så nu är det bara att starta ordentligt!
 
Innan jag träffade Jari så började jag gå ner i vikt och sen träffade jag honom och smabokilon kom :p haha Men höll mig hyffsat igång, när jag skrev in mig hos barnmorskan så låg min vikt på 85kg och då var jag i V.6
När Liam föddes så hade jag gått upp sammanlagt 23kg inte allt för roligt, men ut kom min underbara son och alla kilon var ju självklart värt de!
15/12-13
Vikt: 108kg
 
 Bilden blev tagen 2-3 dagar innan Liam föddes, var rätt så stor.

 
Så nu kommer vi till den nakna sanningen!
Just nu ser allt ut såhär och snart ska det ändras!
 
12/3-14
Vikt: 94,8kg
Mått:  Bröst: 105cm
          Mage: 123cm
          Rumpa: 122cm
          Lår: 69cm
          Armar: 40cm
 
 
Kan ju säga att jag INTE är nöjd med hur jag ser ut just nu!
Helbild, gillar absolut inte det jag ser!
 
 
Magen hänger och armarna är föör stora tycker jag!
 
 
 
Mina lår och hängmagen kan man ju börja gråta om! 
 
Ryggfettet ska bort!
 
 
Mitt mål är att gå ner till ca 75kg så jag har 20kg att trolla bort från min kropp. På Lördag så är Liam 3månader och då kan jag börja träna för mitt gym har barnpassning från 3månader upp till 10år (tror jag det var) Så det känns så jäkla awesome!
 
På Torsdag nästa vecka så ska jag och Jari till gymmet för att få en genomgång av alla maskiner på gymmet, hur alla funkar. Vet ju hur de flesta funkar då jag har gymmat förut, men skadar inte att gå igenom de ordentligt med en tränare så jag vet till 100% att jag gör rätt när jag tränar! :-)
 

1 kommentarer

Millan

14 Apr 2014 19:38

ååh om ändå våra gym hade barnpassning...

Svar: Det är guld värt måste jag säga! Många fler gym borde ha det!
Madde

Kommentera

Publiceras ej