Har gått ett par dagar nu sen jag skrev sist, har umgåtts så mycket med mitt hjärta, min son tar mycket tid då han fortfarande är lite mammig. Det går nog över lite lite i taget så att han kan vara mycket mer med sin far, jag får bara ha lite mer tålamod :-)
 
Igår så åkte Jari ner till Halmstad för att gå på utbildning i "Kriminalitet som livsstil" och blir borta till på Fredagnatt. Det kändes jäkligt konstigt att lämna honom på stationen och åka hem själv med Liam, har vant mig väldigt mycket att ha honom hemma och hjälpa till med de små sakerna som att ta Liam medans jag kan duscha, äta något eller bara kunna gå på toaletten.
Men nu har det gått en och en halv dag och hittils så har det gått bra att vara själv, konstigt om det inte skulle kännas bra då det är min son finns inget annat val ^^ hehe
 
Liam har börjat få rätt så bra rutiner vilket känns bra :-)
Han vaknar allt mellan 8-10 är vaken större delen av dagen med undantag av småstunder som han sover, så han kanske sover 2-3 timmar max från när han vaknar till runt 21.30-22.30 då det är dags för att sova. Rutinen vid nattningen är blöjbyte, tänder hans nattlampa med stjärnhimel, han får mat samtidigt som han har son elefant vid magen som nynnar/spelar barnvisor och vibrerar. När maten är slut så får han sin diinglis, napp och elefanten och jag lägger ner honom i babynestet. Jag startar elefanten igen om den slutat spela (den spelar i ca 10min innan den stängs av) jag ger honom en puss och går ut ur rummet, stänger igen dörren lite grann och han somnar inom loppet av 10min :-)
 
Nu ska jag borsta gaddarna och sedan gå och lägga mig, imorgon blir det att träffa Denice och Molly, hennes gobit till dotter ^^
 
Här är han elefant som han fått utav sin moster :-)
 
Igår när jag vaknade så låg Liam nära nära sin mor vilket var riktigt mysigt! :D
 
Älskar dig så otroligt mycket min underbara son! Jag gör allt för dig och din far! <3

Kommentera

Publiceras ej