Igår så var det första gången på ca 1 år som jag var och tränade, det kändes jäkligt skönt måste jag ju säga!
Liam fick vara på barnpassningen som de har på gymmet och det är så jäkla awesome att de har barnpassning! Då kan jag faktiskt åka och träna fast jari inte är hemma med :-)
Liam sov under hela gympasset så de tyckte att han var en mönsterelev bland alla barnen där ;-) hehe
Jag och Jari körde lite ben och jag tyckte att jag klarade det rätt bra, ovant men skönt!
 
Idag var vi på gymmet igen för att köra bröst och armar, jag fick träna cca 30 minuter på 1,5 timme då Liam blev helt omöjlig för personalen, det var bara mamma som funkade och fick sitta med honom i 30min och sedan provade vi igen och jag körde två övningar och sedan kom de och sa att han var arg igen, så vi fick avsluta för dagen. Det kändes ju inte så jäkla kul då jag ville träna, men Liam går först jämt! Jari fick köra sitt i alla fall så han är nöjd vilket jag tycker är bra :-)
 
Nu blir det inte träning förens på Lördag och då blir det zumba!! :D Woop woop!!!
Hoppas på att det är en bra instruktör och ett roligt pass!
 
Liam har sovit bra några nätter nu, somnat runt 21-22.30 och vaknat runt 4 för mat och sedan somnat om till ca 8, helt otroligt underbart med regelbunden sömn på nätterna, men nu är jag trött för att jag helt plötsligt får bra sömn på nätterna xD haha Det verkar aldrig bli helt bra :p Snart förhoppningsvis!
 
Min underbara son Liam innan vi åkte till gymmet igår :-)

Kommentera

Publiceras ej