Ja idag klockan 15 så är det dags för Liams 3månadersspruta, jag längtar inte lär jag ju säga!
Jag kommer att gå dit själv då Jari jobbar plus att han kan inte vara med då det handlar om sprutor, men mamma Madde är stark och kommer klara detta galant tillsammans med Liam fast jag är spruträdd xD
 
Just nu så sover lilleman, han tyckte att vi skulle gå upp vid 6 och sen somnade han om vid ca 8. Så jag har fått käka frukost och klä på mig, känns jäkligt bra! :p haha
 
När vi vaknade imorse så såg vi att det snöade ute, de ligger kvar på backen och jag gillar det inte alls! Det är ju inte allt för kallt dock, bara runt -2 men jag vill ha tillbaka våren som vi haft i flera dagar nu!
 
 
I Fredags så blev min lillskrutt hela 3 månader! :D
Mysigt att somna i mammas famn med elefanten som nynnar barnsånger och vibrerar skönt för magen :)
Hade en tiger hemma i helgen och det är nog den allra sötaste tigern i hela världen! :D
 
 

Kommentera

Publiceras ej