Min lilla kämpe efter vaccinationen igår :-)
Han var jätteduktig och skrek när dom var klara, är glad att dem tog båda sprutona på samma gång i låren och inte en och en, då hade han nog blivit vansinnig och inte alls sammarbetat efter första.
Han lugnade ner sig efter en liten stund och vår bvcsköterska tyckte att han var jätteduktig, när den andra sköterskan skulle gå så gick hon fram till Liam och sa till honom att hon gärna ville ha ett leende av honom innan hon gick. Det enda som hon fick var världens surläpp av honom och så började han skrika igen, varför ska han visa ett leende när hon nyss satte en spruta i låret på honom likson! :p
 
Idag så vaknade han vid 7 och ville vara vaken, sedan somnade han efter mycket skrik, gråt, alvedon och lite mat vid 9. Jag lade honom på magen för han sover som bäst då, och nog sov han bra alltid! Var tvungen att väcka honom vid 13.15 för att gå ut med Rednex, han hade nog sovit ett bra tag till annars!
Han har inte haft nå feber sen i morse i alla fall och det känns bra! Han har vart lite gnällig dock, men slocknat till 5 minuter lite då och då.
Nattade honom precis och det går super varje natt nu! :-)
Bara för att jag skrev det så vaknade han och jag var tvungen att gå till honom i sovrummet :p Han hade bara tappat nappen så det var bara att ge honom den och starta elefanten igen och sedan gå därifrån :-)
 
Ska vara vaken en stund till sen blir det sova för att klara av morgondagen, ska ta mitt första gympass på jag vet inte hur länge! Och då ska jag plåga mig lite extra genom att träna med Jari! xD
Får se om jag överlever! ;-) haha 

1 kommentarer

Millan

19 Mar 2014 19:14

Man tycker så synd om dom när sprutorna ska ges. Men det går fort över vilket är skönt. Kämpa på med gympasset ;)

Kommentera

Publiceras ej