Efter inlägget som jag skrev igår så fick jag ganska mycket bra respons från vänner på facebook och det kändes skönt! :-) Många som tror på mig, att jag klarar mitt mål. Jag hoppas att jag kommer klara det, känns svårt just nu för 20kg är inte lite att gå ner, men bara jag kommer igång och ser resultat så tror jag att jag kommer bli ännu mer motiverad och känna att jag klarar det.
 
 
Liam vaknade klockan 6 idag och tyckte att mamma också skulle vakna och roa honom :p vid 8 så gick vi ut med Rednex och redan då var det +6 ute, lite kyligt men ändå skönt på nå sätt =)
Just nu så sover Liam i vagnen och jag passar på att sortera kläder som han har växt ur, vilket är gansak mycket kläder ^^ Han har redan strl 68 min stora skrutt! :o Han växer så det knackar och mamma hänger inte alls med känns det som xD haha
 
Imorgon blir han hela 3 månader?! 

Kommentera

Publiceras ej